4 Aralık 2009 Cuma


Epey zaman mutfaktaki set duvarıma raf mı koysam bardaklık mı yapsam,hatta eşimi ikna edip duvarı mı yıktırsam (=D) diye düşünüyodum. Renk ve desenleri çok sevdiğim için boş geliyodu canımı sıkıyodu. Sonunda birgün yine erenköydeki pazarda gezerken daha önceden hiç bakmadığım koca koca çıkartmalar satan tezgahlara dikkat ettim. Çok güzel renk ve desenlere sahip kaliteli görünümlü duvar çıkartmaları satılıyordu.Hemen mutfağıma, halıma ve masa örtüme uyan bir çiçeği kapıp eve geldim bir heves. Dikkatlice yapıştırdım, çok da güzel oldu. İstenirse ıslatılıp cırt diye de çıkartılabiliyor.Yoğun uygulanırsa duvar kağıdı gibi bile durabilir. Sadece siyah desenlere sahip olan çıkartmalardan baktım epeydir, hiç yoktu. Dün gördüm biyerde ilk defa. Koca koca hemde. Yakın zamanda onları da bir yere uygulıycam gösteririm size =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder